Lansare procedură de atribuire a contractului de achiziţie publică ,,Servicii organizare evenimente"

 Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest, in calitate de Autotitate Contractanta, va invita sa participati la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica Servicii organizare evenimente pentru Reuniunea Comitetului de Monitorizare POR, Baia Mare, Maramures, 23-25 noiembrie 2016

Sursa de finantare: Programul Operational Regional 2014 - 2020, Axa 12 Asistenta tehnica

Descriera serviciilor:
a.servicii de cazare:
1.cazare pentru maxim 15 persoane, în regim single, din partea ADR Nord-Vest, pentru perioada 23-25 noiembrie (2 nopti), cu mic dejun. Numarul exact de camere vor fi confirmate cu o zi inainte iar plata se va efectua in momentul check – inului ( cazării)
2. rezervarea a maxim 80 camere pentru invitati, in regim single, invitaţii isi vor plati fiecare in parte, pentru perioada 23-25 noiembrie (2 nopti), cu mic dejun. Se accepta si rezervarea camerelor in mai multe unitati de cazare, in functie de disponibilitati. Numarul exact de camere care vor fi rezervate, respectiv plătite de invitaţi, va fi confirmat cu 1 zi inainte de eveniment.

b. Servicii Catering
Ziua 1, 23 noiembrie
-cina festiva la Baia Mare, maxim 130 persoane (numarul final ramane sa fie confirmat cu 1 zi inainte de eveniment).
Ziua 2, 24 noiembrie
- o pauza de cafea, la sala de conferinte, maxim 130 persoane (numarul final ramane sa fie confirmat cu 1 zi inainte de eveniment)
- pranz se va servi in aceasi locatie ( hotel, cladire, etc. ) cu sala de conferinte, maxim 130 persoane (numarul final ramane sa fie confirmat cu 1 zi inainte de eveniment)
- cina festiva se va servi la o altă locaţie faţă de unde a avut loc reuniunea imediat dupa terminarea vizitei la proiecte.

c. Inchiriere sala de conferinte pentru data de 24 noiembrie, intre orele 8-14
- maxim 130 locuri, din care 40 Ushape, celelalte scaune in format teatru
- laptop, proiector, sistem audio
- traducere simultana romana – engleza, precum şi asigurarea echipamentului individual de recepţie a traducerii simultane (inclusiv căşti, cabine translaţie), pentru maxim 130 de persoane. Numarul final se va anunta cu o zi inainte.
-sala se va afla in aceeasi unitate unde se vor rezeva camerele de la punctul a)
- afisaj vizibil a evenimentului in intreaga cladire unde va avea loc CM POR.

d. Servicii transport invitati
- transfer aeroport Cluj-Napoca – Baia Mare in 23 noiembrie, pentru aproximativ 15 persoane, numarul exact va fi confirmat cu o zi inainte de eveniment, cu 1 microbuz, sau un microbuz şi 1 autoturism.

- transfer aeroport Baia Mare - Satu Mare in 24 si 25 noiembrie, pentru aproximativ 15 persoane, numarul exact va fi confirmat cu o zi inainte de eveniment, cu 1 microbuz, sau un microbuz şi 1 autoturism.

- transport invitati la vizita la proiecte (2-3 locatii in Baia Mare si imprejurimi, maxim 100 km) in 24 noiembrie, intre orele 14-22. Vor fi folosite 1 sau 2 autocare - numarul exact de persoane va fi confirmat cu o zi inainte de eveniment.

Va rugam sa transmiteti oferta structurata si preturile exprimate după cum urmează, evidenţiind şi TVA, daca este cazul:

a.Servicii cazare
1. Preţ pe camera, precum şi preţ total pentru cele 15 camere
2. Numar de camere disponibile pentru a fi rezervate şi locaţia acestora să fie cât mai apropiată, in cazul in care se vor face rezervari in mai multe unitati de cazare.
b.Servicii catering: Pret pe persoana, precum si preţ total pentru fiecare masă
c. Servicii inchiriere sala conferinta-costuri totale sală conferinţă, incluzînd şi toate facilităţile solicitate
d.Servicii transport
- cost transfer aeroport Cluj-Napoca – Baia Mare in 23 noiembrie, specificând variante de cost pentru cu 1 microbuz, sau un microbuz şi 1 autoturism.
- cost transfer aeroport Baia Mare - Satu Mare in 24 si 25 noiembrie, specificând variante de cost pentru cu 1 microbuz, sau un microbuz şi 1 autoturism.
- cost transport invitati la vizita la proiecte (2-3 locatii in Baia Mare si imprejurimi, maxim 100 km), specificând varianta de cost pentru 1 sau 2 autocare
Valoarea estimată: 55000 lei + TVA

Ofertantii interesati, vor posta oferta pe site-ul www.e-licitatie.ro la rubrica Proceduri de atribuire-cuparari directe-catalog de produse/serviii/lucrari. Oferta se posteaza in catalogul electronic SEAP, la codul CPV 55120000-7 si va avea denumirea Servicii organizare eveniment pentru ADR N-V. Nerespectarea denumirii poate duce la imposibilitatea selectarii ofertelor de catre autoritatea contractanta.
Limba de redactare a ofertei este limba romana.
Criteriul utilizat pentru atribuirea contractului este Pretul cel mai scazut

Informatii suplimetare se pot obtine de la Autoritate Contractanta:ADR Nord-Vets, sediul secundar din Cluj-Napoca, str.Dorobantilor nr 3 , cod 400118, tel +40264431550, fax:+40 264439222, email secretariat@nord-vest.ro in atentia Biroului de Achiziti Publice.

Mai jos puteţi descărca caietul de sarcini şi în format pdf.
Pinterest

Adauga un comentariu

Mesajul tau va fi afisat dupa aprobare.
X

Legătura spre noul site aici.